Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Νι Κάππα- Η καλή και η κακή πολιτική

Αγαπητοί φίλοι.
            Δεν γνωρίζομαι προσωπικά με τον παπα - Ηλία τον Υφαντή.  Η γνωριμία μας είναι διαδικτυακή
και μέσω αυτής μου δόθηκε η ευκαιρία να έλθω σ' επαφή με τις θέσεις του για τις οποίες εδώ και
χρόνια αγωνίζεται.
            Δεν στέκομαι στις λεπτομέρειες γιατί όποιος ανακατεύεται μ' αυτές χάνει το νόημα.
            Ο παπα-Ηλίας ο Υφαντής, έχει κερδίσει την εκτίμησή μου επειδή παρά τις όποιες διώξεις εξα-
κολουθεί να αγωνίζεται σθεναρά και ανυποχώρητα, μέσα στα πλαίσια τών δυνατοτήτων του, για
μια ελεύθερη και ζώσα Εκκλησία.
            Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούσθηκαν και ακούγονται τέτοιες φωνές  σαν την δική του.  
Δυστυχώς, αν η Ελληνική Εκκλησία, όπως και οι υπόλοιπες άλλες... "χριστιανικές" Εκκλησίες προ-
τίμησαν το... γλύστρημα από την συνέπεια μη διδάσκοντας με επίγνωση και παρρησία την ευαγγε-
λική διδασκαλία. Είμαι βέβαιος ότι αν οι... "εκπρόσωποι" τού Θεού επί τής Γης προτιμούσαν την...
στενή πύλη οι σημερινές κοινωνίες δεν θα ζούσαν το χάλι το οποίο ζουν.
            Η... "μουμιοποίηση" και η... "θρησκειοποίηση" τού χριστιανικού μηνύματος στάθηκε ένας από 
τους βασικότερους παράγοντες τής παρεξήγησης που χαρακτηρίζει τη σκέψη τού σύγχρονου ανθ-
ρώπου ο οποίος άλλα ακούγοντας να λέγονται και άλλα βλέποντας να γίνονται έχει μουτζώσει προ
πολλού την..."έννομη τάξη", όπως αυτή τού παρουσιάζεται και έχει στρατολογηθεί στην... αταξία.
            Για χρόνια τώρα, με δέος και αποστροφή βλέπουμε τα χθεσινά... τσομπανόπουλα, να γίνονται... 
τσελιγκάδες με απεριόριστες δικαιοδοσίες εμπρός στις οποίες η... "πολιτική" ασυνέπεια ωχριά.
Δυστυχώς, η ύπαρξη εξαιρέσεων δεν αναιρεί τον κανόνα και μάλιστα όταν αυτές είναι μηδαμινές
Βέβαια, πολλοί... τσελιγκάδες έχουν την διάθεση, αλλά και την κακοήθεια να τοποθετούν τους εαυ-
τούς των στις εξαιρέσεις, όμως το περιεχόμενο τής... πολιτικής τους, όπως πολύ σωστά σημειώνει στην
διαμαρτυρία του ο παπα-Ηλίας τους κατατάσει στην... χορεία εκείνων που ρυθμίζουν, πάντα, το...
ποιμαντικό τους έργο με... "θεία Οικονομία" κάνοντας ό,τι μπορούν για να φιμώνουν την Αλήθεια.
Φιλικώτατα.
Νι Κάππα, (Αθήνα)



   Η ΚΑΛΗ ΚΑΙ Η ΚΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ


Ο Σεβασμιώτατος Αιτωλο-Ακαρνανίας μου απαγόρευσε μα κηρύττω αν και δεν με έχει ακούσει ούτε μια φορά να ομιλώ. Απλά άκουσε τα όσα του είπαν κάποιοι κοσμικοί και θρησκευόμενοι ρουφιάνοι. Και με τη βάση αυτή "αποφάσισε και διέταξε" την απαγόρευση τών ομιλιών μου.
Όμως αυτό, δηλαδή, ν' ακούς, μόνο τους ρουφιάνους και όχι κι εκείνους, εναντίον των οποίων οι ρουφιάνοι εκτοξεύουν το δηλητήριό τους συνιστά βαρύτατο σφάλμα  και ελάττωμα.
Ένας απ’ τους λόγους για τους οποίους δημοσιεύω τώρα σε βίντεο τα κηρύγματά μου, είναι, για να δώσω την ευκαιρία στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη ή στον οιονδήποτε άλλο για να πει σε ποια σημεία τα κηρύγματά μου υπερβαίνουν την τάξη ώστε να "κινούμαι στα όρια της αιρέσεως", όπως συκοφαντικά υποστήριξε ενώπιον των εμβρόντητων ιερέων της Μητρόπολης (16-12-13). Είναι αυτονόητο ότι μια τέτοια κατηγορία είναι εξόχως σοβαρή και δεν συνιστά τίποτ' άλλο παρά καιροσκοπικούς ακροβατισμούς.
Ωστόσο,  μπορεί να πούν κάποιοι:
«Είναι ηλίου φαεινότερον ότι τόσο στα κηρύγματά σου, όσο και στα κείμενά σου, πολιτικολογείς!»
Αυτό δεν το αρνούμαι. Όμως η πολιτικολογία δεν συνιστά αίρεση. Και θα προχωρήσω ακόμη περισσότερο, για να υποστηρίξω ότι όλοι οι άνθρωποι πολιτεύονται και πολιτικολογούν με ο,τιδήποτε κάνουν ή λένε. Και είναι προφανές ότι ακόμη και οι άγιοι και η Παναγία και ο ίδιος ο Χριστός αναπόφευκτα πολιτεύτηκαν και πολιτικολόγησαν, ο καθένα με τον τρόπο του. Πολιτεύτηκαν και πολιτικολόγησαν σύμφωνα με το δίκιο και την αλήθεια. Και ασφαλώς είχαν και τις συνέπειες των επιλογών τους, εκ μέρους εκείνων οι οποίοι δεν είχαν τη δυνατότητα να τους αντιμετωπίσουν με λογικά ή ηθικά επιχειρήματα. Τους μαθητές προσπάθησαν να τους φιμώσουν. Αλλά εκείνοι τους αποστόμωσαν με το «πειθαρχείν δε Θεώ μάλλον ή ανθρώποις»! Τον Πρόδρομο, επειδή δεν μπορούσαν να του κλείσουν το στόμα, του έκοψαν το κεφάλι, ενώ τον Χριστό τον σταύρωσαν και πολλούς άλλους, μάρτυρες τής αλήθειας, τους αντιμετώπισαν παρομοίως
Τούτο σημαίνει ότι οι φιμωτές, οι αποκεφαλιστές και οι σταυρωτές όπως και οι πάσης φύσεως δήμιοι και βασανιστές πολιτεύτηκαν ή πολιτεύονται με το δικό τους τρόπο. Κι αν δεν μιλούν με το στόμα, μιλούν με το ξίφος ή τους άδικους νόμους κάνοντας, σε κάθε περίπτωση κακή πολιτική όπως αυτοί (λαϊκοί και κληρικοί), που στις μέρες μας στηρίζουν και υποστηρίζουν την ανθελληνική και αντιχριστιανική πολιτική των σιωνιστικών και ναζιστικών μνημονιακών κομμάτων και κυβερνήσεων του τόπου μας. Σε αντίθεση μ' αυτούς τα κηρύγματά μου έχουν πάντα καθαρό πατριωτικό χαρακτήρα και ανταποκρίνονται στο κοινό αίσθημα περί δικαίου και  φιλοπατρίας της συντριπτικής πλειονότητας των Ελλήνων.
Τέλος, ως δείγμα της αιρετικής μου παρέκλισης επισυνάπτω και κάποια βίντεο από την Κυριακή (Δ.΄Ματθαίου), την Δευτέρας (Αγία Κυριακή) και την Τρίτη (Αγίου Προκοπίου) που έχουν, κατά κάποιο τρόπο, πολιτικό χαρακτήρα σύμφωνα με το κατηγορητήριο.
Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των κηρυγμάτων αυτών είναι:
1)    Δ.΄Ματθαίου:
2)    Αγίας Κυριακής:
3)    Αγίου Προκοπίου:
Ευχαριστώ όσους θα έχουν τη διάθεση να τ’ ακούσουν και να τα σχολιάσουν.
παπα-Ηλίας
Υ.Γ. Παραθέτω και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των τριών μπλοκ μου για όσους θέλουν να έχουν μια πληρέστερη γνώμη για τις ιδές και το                          περιβάλλον από το οποίο προέρχομαι.
1) Αντιδεσποτικός: http://antidespotiko.wordpress.com/
2) Ο ξυπόλυτος δάσκαλος:http://xipolitosdaskalos.wordpress.com/
3) ΥΠΕΡΒΑΣΗ:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου